به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    توشیبا 457 یکی دیگر از پرینتر های چندکاره سیاه و سفید توشیبا می باشد. کارایی وسیع، سرعت، کیفیت و دقت کافی و ظرفیت این دستگاه توان تولیدی شما را ارتقا خواهد داد. هر آنچه که برای انجام کارهای یک دفتر یا کارگروه کوچک یا متوسط احتیاج دارید در دسترس شما خواهد بود. در ادامه این مقاله به معرفی این ماشین اداری چندکاره خواهیم پرداخت.

    پیکربندی

    ابعاد توشیبا 457 همچون هم خانواده های 357 و 507 ابعادی در حدود 584*584*762 میلی متر داشته و وزن آن نیز 60 کیلوگرم می باشد. به طور کلی پرینتر های چندکاره در این ابعاد جمع و جور محسوب می شوند و نیازی نیست که شما نگرانی فضای اشغال شده توسط آن ها را داشته باشید. چرا که به سبب چندکاره بودن این دستگاه ها، معمولا اندازه و حجم آن ها یک نگرانی اساسی تلقی می شود.

    در قسمت جلوی دستگاه چند سینی بزرگ دیده می شود. ظرفیت بسیار بالای این پرینتر چندکاره یکی از نقاط قوت آن می باشد. شما می توانید تا 3200 برگ کاغذ را درون سینی های توشیبا 457 قرار دهید. همچنین در طرفین این سینی ها دو کمد نسبتا بزرگ برای قرار دادن سایر وسایل ضروری و مواد مصرفی قرار دارد. در قسمت فوقانی نیز کنترل پنل و صفحه نمایش لمسی قرار دارد که دورادور رابط کاربری جذابی به نظر می رسد.

    همچنین در بخش های کناری نیز فینیشر دستگاه و پنل اتصالات قرار دارد. فینیشر دستگاه یک آپشن اختیاری و نسبتا بزرگ است که به منظور تهیه کتاب، منو، کتابچه و صحافی اوراق کاربرد دارد. به سبب اتصالات قدرتمند و سازگار توشیبا 457 شما می توانید اطلاعات خود را بدون نیاز به کامپیوتر به دستگاه انتقال دهید. تنها با اتصال یک فلش درایور معمولی می توانید اسناد خود را برای پرینت آماده کنید.

    اهمیت پرینتر های چندکاره

    امروزه شرکت ها، دفاتر اداری و مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات کاربرد تک بعدی خود را کنار گذاشته اند. بیشتر پروژه ها ترکیبی از فرآیند های مختلف اداری را نیازمند می باشد. به همین دلایل حضور یک ماشین اداری که همه خدمات یک چاپگر، یک فتوکپی، یک اسکنر و یک دستگاه فکس را انجام دهد ضروری می باشد.

    ماشین های اداری چندمنظوره و پرینتر های چندکاره یک انتخاب مناسب برای این مسئله می باشند. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید همه خدماتی که چندین دستگاه اختصاصی انجام می دهند را یکجا داشته باشید. فضایی معادل یک دستگاه اشغال خواهد شد و حتی بهتر از آن، هزینه یک دستگاه را پرداخت خواهید کرد. توشیبا 457 یکی از این پرینترهای چندکاره است که مخصوص کارگروه های کوچک و متوسط می باشد.

    توشیبا 457

    کپی ایران
    شنبه 22 تير 1398 - 14:55
    بازدید : 218
    برچسب‌ها :

    توشیبا 357 یک پرینتر چندکاره سیاه و سفید ساخت شرکت مطرح توشیبا می باشد. نوآوری این دستگاه و هم خانواده های این سری، بسیاری از نیاز های دفتر کار شما را پاسخگو خواهد بود. کپی، پرینت، فکس و اسکن این دستگاه توان تولیدی و راندمان شما را به سطح جدیدی خواهد برد. در ادامه این مقاله به معرفی ویژگی های این پرینتر چندکاره خواهیم پرداخت.

    اهمیت پرینتر های چندکاره

    امروزه شرکت ها، دفاتر اداری و مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات کاربرد تک بعدی خود را کنار گذاشته اند. بیشتر پروژه ها ترکیبی از فرآیند های مختلف اداری را نیازمند می باشند. به همین دلایل حضور یک ماشین اداری که همه خدمات یک چاپگر، یک فتوکپی، یک اسکنر و یک دستگاه فکس را انجام دهد ضروری می باشد.

    ماشین های اداری چند منظوره و پرینتر های چندکاره یک انتخاب مناسب برای این مسئله می باشند. با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید همه خدماتی که چندین دستگاه اختصاصی انجام می دهند را یکجا داشته باشید. فضایی معادل یک دستگاه اشغال خواهد شد و حتی بهتر از آن، هزینه یک دستگاه را پرداخت خواهید کرد. توشیبا 357 یکی از این پرینترهای چندکاره است که مخصوص کارگروه های کوچک و متوسط می باشد.

    قابلیت های خود را گسترش دهید

    سازگاری با ورودی های مختلف، سرعت بالای خروجی، توانایی مدیریت چندین فرآیند و پیش بردن همزمان چند پروژه. به این قابلیت ها فکر کنید. مواردی که برای نمونه از برخی از آن ها نام برده شد، فاکتور هایی هستند که سبب افزایش راندمان یک دفتر اداری یا ارائه دهنده خدمات چاپ می شود.

    توشیبا 357 با بسیاری از ورودی های مختلف سازگاری دارد. طیف قالب های مورد قبولی که این دستگاه به عنوان ورودی قبول می کند بسیار گسترده است؛ از ورودی های ذخیره شده روی یک فلش درایور معمولی تا انواع سیستم عامل های مختلف و انواع فرمت ها. همگی در دامنه این پرینتر چندکاره سازگار می گنجند. دیگر لازم نیست نگران ایجاد گردش کارهای پیچیده به منظور ارسال پرونده ها و اطلاعات به پرینتر خود باشید.

    کار کمتر، گردش بیشتر؛ این شعار توشیبا برای ساخت پرینترهای چندکاره این سری می باشد. پرینترهای چندکاره ای که 357 نیز یکی از آن ها به شمار می رود تمرکز ویژه ای روی بالا بردن توان تولیدی دارند. سرعت بالا در عین حفظ کیفیت، قدرت بالا در عین حفظ ظرفیت و همچنین کاربری حرفه ای در عین حفظ سهولت از اصول دستورکار ساخت و طراحی این دستگاه ها می باشد.

    توشیبا 357

    کپی ایران
    شنبه 22 تير 1398 - 14:40
    بازدید : 239
    برچسب‌ها :

    توشیبا 506 یکی از دستگاه های کپی با کلاس کاری متوسط است. این مدل دستگاه با داشتن قابلیت اسکنر رنگی امکان دیجیتالی کردن سریع انواع اسناد کاغذی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین این دستگاه کپی برای دفاتر فنی، شرکت های کوچک و ادارات بزرگ یک وسیله مناسب و پرکاربرد به شمار می آید.

    آیا خرید دستگاه های استوک برای کاربران به صرفه تر است؟

    با توجه به اینکه امروزه دستگاه های آکبند و نو از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد بیشتر کاربران به خرید دستگاه های استوک تمایل پیدا کرده اند. اما باید دقت کرد که نباید کیفیت را قربانی قیمت کرد و از هر مرکزی اقدام به خرید دستگاه های استوک نمود. دستگاه های استوک خریداری شده از مراکز معتبر از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در واقع این مدل دستگاه های کپی در اروپا و کشورهای پیشرفته تنها به مدت ۵ سال مورد استفاده قرار گرفته اند و بعد از گذشت این زمان به مشتری های  کشورهای دیگر فروخته می شوند.

    به جرات می توان گفت یکی از مزایای خرید دستگاه های استوک صرفه جویی در هزینه ها می باشد. به طوری که دستگاه های استوک مانند توشیبا 506 با قیمت پایین تری بین ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر فروخته می شوند. همچنین با خرید دستگاه های استوک به راحتی می توانید از کیفیت بالای برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی بهرمند شوید.

    خرید دستگاه های استوک یا کارکرده با برند مرغوب یک انتخاب بهتر نسبت به خرید دستگاه های نو اما با کیفیت پایین است. از دیگر مزایای مهم و قابل توجه خرید دستگاه های استوک این است که بیشتر این نوع دستگاه ها دارای شناسنامه و کارت گارانتی می باشند، از اینرو متقاضیان بعد از خرید مطمئن خواهند شد که در صورت بروز مشکل می توانند آن را به راحتی برطرف نمایند.

    خرید دستگاه های استوک یا کارکرده با برند مرغوب یک انتخاب بهتر نسبت به خرید دستگاه های نو اما با کیفیت پایین است. از دیگر مزایای مهم و قابل توجه خرید دستگاه های استوک این است بیشتر این نوع دستگاه ها دارای شناسنامه و کارت گارانتی می باشند، از اینرو متقاضیان بعد از خرید مطمئن خواهند شد که در صورت بروز مشکل می توانند آن را به راحتی برطرف نمایند.

    آشنایی با مشخصات فنی توشیبا 506

    توشیبا 506 به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربر را در خصوص اسکن و پرینت هم برطرف کند. خرید این مدل دستگاه کپی چند منظوره برای افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه کپی را ندارند  بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد. این دستگاه کپی به کاربران این امکان را می‌ دهد که کارهای خود را با دقت و سرعت مناسب و بالایی انجام دهند. از اینرو با برخی مشخصات فنی این مدل دستگاه کپی آشنا خواهیم شد.

    توشیبا 506

    کپی ایران
    شنبه 22 تير 1398 - 14:30
    بازدید : 344
    برچسب‌ها :

    توشیبا 456 یک دستگاه حرفه ای جهت استفاده در مراکز چاپ و نشر و ادارات مختلف به شمار می آید.  این مدل دستگاه با دارا بودن قابلیت‌ های فراوان از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار است. این دستگاه کپی که از تکنولوژی چاپ لیزری بهره می برد محصولی از برند معتبر توشیبا می باشد. توشیبا یکی از برندهای ممتاز جهان در عرصه تولید دستگاه‌ های کپی محسوب می شود.

    آشنایی مختصر با برند توشیبا

    توشیبا یک شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چند ملیتی است. این شرکت در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیرساخت های شهری و صنعتی، قطعات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری، تجهیزات روشنایی و نورپردازی و انرژی اتمی در حال ارائه خدمات به متقاضیان به بهترین شکل می باشد. در واقع این شرکت از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است.

    در سال ۱۸۹۰ ایشیسوکه فوجیوکا مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی،  شرکت نیروی برق توکیو را بنا نمود. همچنین در سال ۱۸۷۵ تاناکا هیساشیگ مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی شرکت تولید تجهیزات تلگراف را تحت نام تاناکا سیزو - شا ابداع کرد. سپس در سال ۱۹۳۹با ادغام این دو شرکت، توسط این دو مخترع شرکت توشیبا متولد شد.

    آشنایی با مشخصات فنی توشیبا 456

    توشیبا 456 به دلیل چند منظوره بودن قادر است علاوه بر عملیات کپی نیاز کاربر را در خصوص اسکن و پرینت هم برطرف کند. خرید این مدل دستگاه کپی چند منظوره برای افرادی که توان مالی خرید چند دستگاه کپی را ندارند  بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد. این دستگاه کپی به کاربران این امکان را می‌ دهد که کارهای خود را با دقت و سرعت مناسب و بالایی انجام دهند. از این رو با برخی مشخصات فنی این مدل دستگاه کپی آشنا خواهیم شد.

    چند منظوره بودن

    توشیبا 456 یک دستگاه ۴ منظوره پرینت، کپی، فکس و اسکن است که می تواند در حد استاندارد نیازهای کاری شما در هر چهار حوزه برطرف کند. با استفاده از این دستگاه می توانید از اسناد مختلف کپی و یا پرینت بگیرید. همچنین قادر خواهید بود از فایل های مختلف اسکن گرفته و آن ها را به مقاصد مختلف ارسال نمایید.

    از طرفی خرید یک دستگاه چند منظوره نیاز شما به محیط مورد نیاز را کم کرده و فضای کاری مفید را به طور چشمگیری افزایش می دهد. استفاده از این مدل دستگاه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. زیرا شما با خرید یک دستگاه از قابلیت های بسیار زیادی بهره مند خواهید شد. 

    توشیبا 456

    کپی ایران
    شنبه 22 تير 1398 - 14:26
    بازدید : 232
    برچسب‌ها :

    توشیبا 356 یک دستگاه چاپ، پرینت و اسکن رنگی است که با امکانات پیشرفته برای محیط های کاری نسبتا سنگین طراحی شده است. کلاس سرعت کاری این دستگاه چاپ متوسط بوده و از نظر کاربری و استانداردهای جهانی در جایگاه مناسب و بالایی قرار می گیرد. با ما همراه شوید تا شما را به طور کامل با این دستگاه چند منظوره آشنا کنیم.

    بررسی مشخصات توشیبا 356

    توشیبا 356 یک دستگاه چند منظوره اداری است که می توانید از آن برای اسکن، پرینت و کپی فایل ها و اسناد مختلف استفاده کنید. این دستگاه دارای وزن تقریبی 66 کیلوگرم بوده و ابعاد آن 756*586*575 میلی متر می باشد. این دستگاه را می توانید به راحتی در گوشه ای از اتاق کاری خود قرار داده و از آن استفاده کنید.

    اتصال به دنیای دیجیتال به صورت مستقیم و غیر مستقیم

    یکی از ویژگی های منحصر به فرد و بسیار پر کاربرد در این دستگاه چاپ قابلیت اتصال به شبکه وای فای و اتصال به صورت بی سیم است. شما می توانید به راحتی بدون استفاده از هیچ کابل و رابطی از طریق تلفن همراهتان به دستگاه وصل شده و به انتقال اطلاعات مورد نظرتان بپردازید. این ویژگی به خصوص در مراکز چاپ و نشر به افزایش سرعت کاری شما کمک می کند.

    زیرا افراد می توانند با گوشی های همراه خود به دستگاه از راه دور نیز وصل شده، فایل مورد نظرشان را انتقال داده تا آن ها را چاپ کنند. در کنار اتصال وای فای اتصال به وسیله اینترنت راه دیگر ارتباطی توشیبا 356 است که باز هم امکان انتقال به صورت غیر مستقیم را در اختیار شما قرار می دهد! اما راه های ارتباطی به این موارد خلاصه نمی شود. پورت های USB و پورت شبکه طراحی شده در دستگاه به شما این امکان را می دهد که با دستگاه های دیجیتال و سیستم های حافظه مختلف ارتباط برقرار کرده و به انجام کارهای خود مشغول شوید.

    تونر کارتریج بسیار قوی

    تونر کارتریج به کار رفته در توشیبا 356 از نوع 4590 بوده و بعد از شارژ کامل می تواند تا بیش از 35 هزار برگه را برای شما با کیفیت بسیار بالا چاپ کند. بعد از چاپ تعداد 36 هزار و 600 برگه تونر دستگاه نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند. در غیر این صورت چاپ به صورت کم رنگ انجام شده و کیفیت مورد نظر شما را نخواهد داشت.

    توشیبا 356

    کپی ایران
    شنبه 22 تير 1398 - 14:21
    بازدید : 214
    برچسب‌ها :

    توشیبا 257 یک دستگاه چاپ چند منظوره است که برای مشاغل نسبتا پر کار و استفاده بین 5 تا 7 نفر طراحی شده است. این دستگاه چاپ به روش لیزری چاپ تصاویر و اسناد مختلف را انجام داده و برای کپی و پرینت سیاه و سفید، اسکن و فکس مورد استفاده قرار می گیرد.

    ابعاد و وزن دستگاه چاپ

    قبل از خرید دستگاه های چاپ اداری و یا رومیزی باید مکان مناسب قرارگیری آن ها را از پیش انتخاب کنید. زیرا ممکن است بعد از خرید دستگاه متوجه شوید اتاق کاریتان برای دستگاه چاپ کوچک است. توشیبا 257 یک دستگاه اداری و ایستاده با ابعاد بسیار مناسب و استاندارد است. این دستگاه دارای وزن تقریبی 55 کیلوگرم و ابعاد 756*586*575 میلی متر می باشد.

    سازگار با شبکه برق ایران

    همانطور که می دانید دستگاه های برقی مختلف برای کار در محدوده ولتاژ و جریان مشخصی طراحی و ساخته شده اند. این مقادیر باید با مشخصه های الکتریکی برق شهری تناسب داشته باشد و در غیر این صورت هم دستگاه دچار آسیب شده و هم ممکن است برای افراد خطرات جانی به دنبال داشته باشد. این دستگاه چاپ دارای ولتاژ کاری 110/220 ولت می باشد که کاملا با ولتاژ شبکه برقی ایران سازگار بوده و می توانید با خیال راحت آن را برای محل کار خود خریداری کنید.

    بدون هیچ گونه ضایعات

    یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه چاپ توشیبا 257 نداشتن هیچ گونه ضایعات در کار است. در بسیاری از دستگاه های چاپ ضایعات کاغذ و تونر به اندازه ای است که بخش زیادی از هزینه های پرداختی شما بدون هیچ استفاده ای به سطل آشغال دور ریخته می شود! اما مصرف تونر در این دستگاه چاپ صد در صد بوده و دیگر ضایعات در آن صفر است. بنابراین هزینه های کار با دستگاه تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده و میزان سود کاری شما افزایش پیدا می کند. مصرف کامل تونر و نبود ضایعات در کنار افزایش سود باعث حفظ سلامت و بهداشت محیط زیست نیز می شود.

    ویژگی های اسکنر دستگاه

    همانطور که در بالا نیز اشاره شد، یکی از کاربردهای توشیبا 257 اسکنر آن می باشد. بدون شک شما در محل کار خود در کنار فتوکپی و چاپ به اسکن مدارک مختلف نیز نیاز پیدا خواهید کرد. می توانید با خرید این دستگاه از اسکنر 600 DPI آن استفاده کرده و با سرعتی بیش از 57 برگ در دقیقه فایل ها و اسناد مورد نظرتان را اسکن کنید. این میزان سرعت و دقت کاری برای دستگاه های اسکن بسیار استاندارد و مناسب می باشد. در کنار سرعت و دقت مناسب شما می توانید فایل های مورد استفاده را در فرمت های مختلف مانند عکس، پی دی اف، اکسل و غیره اسکن گرفته و ذخیره کنید.

    توشیبا 257

    کپی ایران
    پنجشنبه 20 تير 1398 - 18:01
    بازدید : 263
    برچسب‌ها :

    توشیبا 256 با پیشرفته ترین امکانات برای محیط های کاری با حجم متوسط جهت چاپ کاغذهای با سایز A4, A5, A3 طراحی شده است. این مدل دستگاه کپی مصرف انرژی پایینی دارد. به طوری که در حالت خواب فقط 1 وات انرژی مصرف می کند و بسیار مقرون به صرفه است.

    همچنین دستگاه های کپی برند توشیبا از طراحی خاص آرگونومیکی برخوردار هستند. اگر به زیبایی محیط کاری خود اهمیت می دهید توصیه می کنیم این مدل دستگاه کپی را خریداری کنید.

    تفاوت دستگاه فتوکپی دیجیتال با دستگاه آنالوگ

    بهتر است بدانید که دستگاه های چاپ و فتوکپی مانند هر وسیله برقی دیگری با پیشرفت تکنولوژی دستخوش یکسری تغییرات شده اند. دستگاه آنالوگ دستگاهی است که قادر است تنها یک کار را انجام دهد. همچنین این دستگاه سرعت و دقت نسبتا پایینی دارد.

    در مقابل دستگاه های دیجیتال از دقت و سرعت بالاتری برخوردار هستند. همچنین دستگاه های دیجیتال چند منظوره می باشند. این بدان معنا است که علاوه بر کپی می توانند اسکن، پرینت و فکس را هم انجام دهند. همچنین برخی از دستگاه های دیجیتال علاوه بر کپی رنگی قادر به انجام کپی سیاه و سفید هم می باشند.

    یکی دیگر از مزایای دستگاه های دیجیتال این است از قابلیت متصل شدن به دستگاه های دیگر برخوردار هستند. بنابراین توشیبا 256 یا هر دستگاه کپی دیگری را می توانید به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید و فایل مورد نظر خود را چاپ کنید. دستگاه های دیجیتال برخلاف دستگاه های قدیمی قابلیت برنامه ریزی دارند. بدین صورت است که می توانید برای مدت زمان مشخصی به دستگاه دستور چاپ دهید. در این مدت زمان می توانید به کارهای دیگر خود بپردازید.

    بهتر است بدانید که دستگاه های دیجیتال مانند دستگاه های آنالوگ از نور و الکتریسته برای چاپ استفاده می کنند. بدین صورت است که دستگاه نسخه اصلی خود را اسکن کرده و آن را در حافظه قرار می دهد؛ سپس آن را به عنوان نسخه های کپی شده بر روی برگه های دیگر چاپ می کند.

    برخلاف دستگاه های آنالوگ با دستگاه های دیجیتال می توانید بخشی از نسخه اصلی که مدنظرتان هست را کوچک یا بزرگ کنید. زیرا دستگاه های دیجیتال قابلیت بزرگنمایی دارند. همچنین دستگاه های دیجیتال از دو روش جوهر افشان و لیزری برای چاپ استفاده می کنند. برای مثال دستگاه توشیبا 256 از روش لیزری بهره برده است.

    استفاده از این روش ها هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. لازم به ذکر است که دستگاه های جوهر افشان بیشتر مناسب آتلیه و چاپ تصاویر هستند. در مقابل دستگاه های لیزری برای ادارات و مراکز چاپ و نشر از عملکرد و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

    بنابراین خرید دستگاه دیجیتال چند منظوره توشیبا 256 از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. زیرا بدون شک خرید چند دستگاه جداگانه هزینه بیشتری نسبت به دستگاه چند منظوره در بر خواهد داشت. از طرفی افرادی که از فضای کافی در محیط اداری یا منزل خود برخوردار نیستند بهتر است دستگاه چند منظوره را خریداری کنند.

    توشیبا 256

    کپی ایران
    پنجشنبه 20 تير 1398 - 17:58
    بازدید : 276
    برچسب‌ها :

    توشیبا 756 یکی از دستگاه های 4 منظوره برند توشیبا می باشد که از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار است. با خرید این دستگاه چند کاره خود را از خرید چند دستگاه جداگانه بی نیاز کنید. از نکات مهم قبل از خرید دستگاه کپی این است که با تمام ویژگی های آن آشنا شوید. سپس متناسب با نیازی که دارید اقدام به خرید دستگاه کپی کنید. قبل از آشنایی با ویژگی های توشیبا 756 دستگاه کپی را برای شما تعریف خواهیم کرد.

    دستگاه کپی چگونه دستگاهی است؟

    دستگاه کپی یا فتوکپی دستگاهی است که محتویات نوشتاری یا تصویری یک کاغذ یا مدرک را تکثیر می کند. هرچه سرعت دستگاه بیشتر باشد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد. پرینتر یا چاپگر هم مانند دستگاه کپی عمل تکثیر انجام می دهد. اما تفاوت پرینتر با دستگاه کپی در سرعت پایین آن و هزینه هنگفت شارژ آن می باشد. به همین دلیل کاربران بیشتر تمایل به استفاده از دستگاه کپی را دارند.

    امروزه از روش الکتروفتوگرافی در دستگاه های کپی استفاده می شود. این روش به این صورت است که سنسورهای حساس به نور محتویات مدرک اصلی را مشاهده می کنند سپس بر اساس آن پودر مخصوص یا تونر را بر روی کاغذ قرار می دهند. در نهایت با اعمال حرارت و فشار عملیات چاپ انجام می شود.

    دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی دیگری به نام جوهر افشان هم استفاده می کنند. لازم به ذکر است که تکنولوژی جوهرافشان مناسب محیط های اداری نمی باشد. از فتوکپی به صورت گسترده در آموزش، تجارت و ارگان های دولتی استفاده می شود. به همین دلیل فتوکپی را به عنوان یک شغل به حساب می آورند.

    پیکر بندی دستگاه توشیبا 756

    یکی از ویژگی های مهم قبل از خرید هر دستگاه کپی توجه به ابعاد و وزن آن است. با توجه به فضایی که دارید می توانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین با آگاهی از این ویژگی دستگاه می توانید تناسب زیبایی را بین این دستگاه با سایر وسایل در محیط خود ایجاد کنید. همچنین این دستگاه کپی 4 منظوره است و برای افرادی که از فضای کافی در محیط خود برخوردار نیستند بسیار مناسب می باشد.

    این مدل دستگاه کپی از نوع دستگاه های اداری است که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. توشیبا 756 در ابعاد 1168*787*711 میلی متر ساخته شده است. همچنین وزن دستگاه 209 کیلوگرم می باشد. شاید وزن دستگاه کمی زیاد به نظر آید اما تنها با یک بار جابجایی می توانید آن را در گوشه اتاق قرار دهید. با استفاده از این دستگاه می توانید تمام نیازهای خود را برطرف کنید.

    سازگاری با سیستم های عامل

    به دلیل متصل شدن دستگاه کپی به لپ تاپ و تبلت بهتر است که دستگاه کپی با سیستم عامل سازگاری داشته باشد. هر چه تنوع سازگاری دستگاه کپی با سیستم های عامل بیشتر باشد کارایی دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. توشیبا 756 با سیستم های عامل windows, mac, linux سازگاری دارد.

    توشیبا 756

    کپی ایران
    پنجشنبه 20 تير 1398 - 17:54
    بازدید : 249
    برچسب‌ها :

    توشیبا 6560 یکی دیگر از دستگاه کپی رنگی، سیاه و سفید چند منظوره برند توشیبا می باشد که از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار است. با خرید این دستگاه چند کاره خود را از خرید چند دستگاه جداگانه بی نیاز کنید. لازم به ذکر است که قبل از خرید هر دستگاه کپی بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. قبل از اینکه با ویژگی های این مدل دستگاه کپی آشنا شوید به معرفی دستگاه کپی می پردازیم.

    دستگاه کپی چگونه دستگاهی است؟

    دستگاه کپی یا فتوکپی دستگاهی می باشد که قادر است از محتویات نوشتاری یا تصویری یک کاغذ یا مدرک تکثیر کند. هر چه این عملیات با سرعت بیشتری انجام شود و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشد محبوب تر خواهد بود. بهتر است بدانید که پرینتر یا چاپگر هم می تواند عمل تکثیر را انجام دهد اما به دلیل سرعت پایین و هزینه هنگفت شارژ آن کاربران بیشتر تمایل به استفاده از دستگاه کپی را دارند.

    امروزه در دستگاه های کپی از روش الکتروفتوگرافی استفاده می شود. به این صورت است که سنسورهای حساس به نور محتویات مدرک اصلی را مشاهده می کنند سپس بر اساس آن پودر مخصوص یا تونر را بر روی کاغذ قرار می دهند. در نهایت با اعمال حرارت و فشار عملیات چاپ انجام می شود.

    دستگاه های فتوکپی از تکنولوژی دیگری به نام جوهر افشان هم استفاده می کنند. لازم به ذکر است که این نوع تکنولوژی مناسب محیط های اداری نمی باشد. از آنجاییکه از فتوکپی به صورت گسترده در آموزش، تجارت و ارگان های دولتی استفاده می شود از اینرو آن را به عنوان یک شغل می شناسند.

    پیکر بندی دستگاه توشیبا 6560

    بهتر است بدانید که از مولفه های مهم قبل از خرید یک دستگاه کپی آگاهی از وزن و ابعاد آن است. با آگاهی از این ویژگی دستگاه می توانید تناسب زیبایی را بین این دستگاه با سایر وسایل در محیط خود ایجاد کنید. این مدل دستگاه کپی به دلیل چند منظوره بودن مناسب افرادی است که از فضای کافی در محیط خود برخوردار نیستند.

    این مدل دستگاه کپی از نوع دستگاه های اداری است که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. توشیبا 6560 در ابعاد 1524*698*980 میلی متر ساخته شده است. همچنین وزن دستگاه 260 کیلوگرم می باشد. شاید وزن دستگاه کمی زیاد به نظر آید اما تنها با یک بار جابجایی می توانید آن را در گوشه اتاق قرار دهید. با استفاده از این دستگاه می توانید تمام نیازهای خود را برطرف کنید.

    توشیبا 6560

    کپی ایران
    پنجشنبه 20 تير 1398 - 17:36
    بازدید : 269
    برچسب‌ها :

    توشیبا 5560 یکی از کاربردی ترین دستگاه های چاپ چند منظوره است که ویژگی های بسیار استاندارد و مناسبی دارد. از این دستگاه چاپ می توانید برای چاپ، اسکن و فکس استفاده کرده و خود را از خرید چند دستگاه جداگانه بی نیاز کنید. با ما همراه شوید تا شما را با این دستگاه چاپ به طور کامل آشنا کنیم.

    اطلاعات عمومی

    توشیبا 5560 یک دستگاه چاپ چند منظوره است که می تواند بر اساس نیاز و انتخاب شما چاپ رنگی و سیاه و سفید انجام دهد. این دستگاه از نوع دستگاه های اداری بوده و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه چاپ دارای ابعاد 1540*698*980 میلی متر بوده و وزن آن حدود 243 کیلوگرم می باشد. شاید وزن دستگاه به نظرتان کمی زیاد باشد اما تنها یک بار جابجایی برای شما کافی است و بعد از قرار گرفتن در گوشه اتاق کارتان وزن دستگاه مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. توشیا 5560 با ولتاژ مصرفی 110 / 220 ولت کار می کند، بنابراین نگرانی بابت عدم تناسب برق مصرفی با ولتاژ کاری دستگاه نخواهید داشت.

    بررسی ویژگی های فنی دستگاه چاپ

    ویژگی های هر دستگاهی می تواند تعیین کننده تطابق آن با نیاز های خریداران باشد. بنابراین برای معرفی این محصول به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

    سازگاری با تمامی سیستم های عامل

    ورودی دستگاه های پرینت و فکس همواره فایل های دیجیتالی است که در سیستم های مختلف مانند فلش مموری، هارد، لپ تاپ، کامپیوتر و غیره قرار دارند. همانطور که می دانید دستگاه های دیجیتال سیستم های عامل مختلفی دارند که برای ارتباط با آن ها باید دستگاه واسطه با آن ها سازگاری داشته باشد. سیستم های عامل مختلفی که در حال حاضر در لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، گوشی ها و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد، ویندوز، مک و لینوکس است. توشیبا 5560 با همه این سیستم های عامل تناسب داشته و شما می توانید تمامی فایل های مورد نظرتان را به راحتی انتقال داده و چاپ کنید.

    توشیبااستودیو5560

    کپی ایران
    پنجشنبه 20 تير 1398 - 17:32
    بازدید : 254
    برچسب‌ها :

    پلاتر hp500 + یکی دیگر از پلاتر های سری DesignJet شرکت hp می باشد. درست مثل سایر پلاتر های این سری، 500 + نیز بر اساس بالاترین سطح کیفیت و مطابق با برترین استاندارد ها، کارایی فوق العاده ای را از خود نشان می دهد. ویژگی هایی که این پلاتر دارد می تواند پاسخ مناسبی به بسیاری از نیاز های چاپ در ابعاد بزرگ شما باشد. در ادامه این مقاله به معرفی پلاتر hp 500 plus خواهیم پرداخت.

    نقش پلاتر ها

    امروزه پرینتر ها و دستگاه های چندکاره اسکن و کپی بخش عمده ای از نیازهای صنایع چاپ و تکثیرات را به خوبی پاسخگو هستند. اما گاهی اوقات کاربری نقشه ها به نحوی هستند که کیفیت پرینت و دقت ماشین اداری که وظیفه چاپ آن ها را بر عهده دارد بسیار مهم است. در این موارد استفاده از یک پلاتر که کار بر روی کاغذ کشیدن یک نقشه و یا پلات را به صورت اختصاصی انجام می دهد توصیه می شود.

    پلات ها و نقشه های مهندسی باید توسط یک پلاتر رسم شوند تا مقبولیت داشته باشند. چرا که در یک پلات مهندسی حتی کوچکترین جزئیات نیز اهمیت غیرقابل انکاری دارد. پلاتر hp 500 + نهایت کیفیت و دقت رسم این پلات ها را برای شما تضمین خواهد کرد.

    پیکربندی

    ابعاد پلاتر ها عمدتا بزرگ می باشد. چرا که به منظور ایجاد یک مسیر خروجی برای اسناد پرینت شده در ابعاد بزرگ لزوم استفاده از یک دهنه بزرگ نیز حس می شود. ابعاد پلاتر hp 500 + برابر1690*674*1100 میلی متر در مدل 42 اینچی، و 1253*349*470 میلی متر در مدل 24 اینچی می باشد. وزن دستگاه نیز در مدل های 42 و 24 اینچی به ترتیب برابر 45 و 38.5 کیلوگرم است.

    به طور کلی ابعاد و وزن این پلاتر کمی بیشتر از میانگین است و به نوعی حجیم محسوب می شود. ولی اگر فضای مخصوصی برای پلاتر خود دارید جای نگرانی نیست. قسمت فوقانی دستگاه چند دکمه راه اندازی و آماده به کار کردن دستگاه و یک جایگاه مجزا برای کارتریج های کم مصرف دارد. به کمک این جایگاه مجزا شما می وانید کارتریج های کوچک و جوهر های کمتر از یک بسته را برای سفارشات کم حجم استفاده کنید.

    سرعت؛ کافی، حتی برای توسعه

    سرعت پلاتر ها عمدتا نسبت به دستگاه های فتوکپی یا پرینتر عادی به مراتب کمتر می باشد. چرا که این دستگاه ها زمان بیشتری را صرف پرداختن به جزئیات می کنند. همچنین معمولا در ابعاد بزرگ تری نیز چاپ را عملی می کنند. سرعت ترسیم پلات توسط پلاتر HP 500 + حدود 2 برگ بر هر دقیقه می باشد.

    زمانی که این پلاتر برای پلات کردن هر صفحه A1 می کند چیزی در حدود 90 ثانیه می باشد. البته این پرینتر این زمان برای ترسیم پلات بر روی یک صفحه دو رو و در ابعاد ورق A0 صرف میکند. همچنین HP ویژگی های متعدد دیگری را بر روی این پلاتر تعبیه کرده است تا بتواند در کنار سرعت خروجی اصلی دستگاه، سرعت بخش های دیگر را تا حد امکان بالاتر ببرد.

    توانایی استفاده از یک فضای ذخیره سازی تا سقف 96 گیگابایت به منظور برداشت اطلاعات و همچنین در نظر گرفتن 8 مگابایت فضای تردد اطلاعات مجزا از جمله ویژگی های منحصر به فرد این پلاتر می باشند که سرعت باورنکردنی در زمینه پردازش اطلاعات به این دستگاه می بخشند. همچنین با استفاده از بهترین رول و ریل ها و ترکیب آن ها با مهندسی حرفه ای HP، امکان بروز خطا در فرآیند پردازش ترسیم و تلف شدن وقت نیز به حداقل خود رسیده است.

    پلاتر hp500 +

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:59
    بازدید : 265
    برچسب‌ها :

    زیراکس 5635 یکی از دستگاه های چاپ برند زیراکس با حجم کاری متوسط است. از اینرو استفاده از آن برای مراکز آموزشی مانند مدارس، کتابفروشی ها، کانون های آموزشی و عکاسانی که به حجم کاری متوسطی نیاز دارند بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد.

    نگاهی اجمالی بر تاریخچه شرکت زیراکس «Xerox»

    زمانی که افراد به کپی گرفتن فکر می کنند در واقع به دستگاه کپی زیراکس می اندیشند. انتخاب دستگاه کپی زیراکس بهترین گزینه برای آنها محسوب می شود. زیراکس یک شرکت آمریکایی می باشد که در سال 1960 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی آغاز کرد. این شرکت توسط توسط جوزف سی. ویلسون تأسیس شده است.

    شرکت زیراکس در حال حاضر تولید کننده محصولاتی مانند دستگاه های کپی، پروژکتور، اسکنر، دورنگار و دستگاه نمایش می باشد. این شرکت معتبر خدمات پشتیبانی خود را از طریق نمایندگی زیراکس در سراسر جهان ارائه می دهد. بهتر است بدانید که گروه شرکت‌های زیراکس شامل ۴ شرکت به نام های آماداندیش آرین، ناشوا تکثیر آرین، برگ آرین و نماداندیش آرین می باشد. این شرکت ها در کشورمان ایران در زمینه چاپ و ماشین‌های اداری و کاغذ فعالیت می‌کنند.

    زیراکس سال های زیادی است که دستگاه های کپی دفتری استاندارد تولید می کند و هنوز هم استانداردهایی برای این صنعت دارد. با کمک دستگاه های کپی زیراکس به راحتی می توانید از اسناد خود کپی های شفاف و با کیفیت را ایجاد نمایید. با این کپی های شفاف و با کیفیت می توانید به کارهای خود ظاهر حرفه ای و زیبایی را ببخشید. به جرات می توان گفت بدون هیچ اختلالی می توانید در مواقع ضروری به دستگاه کپی زیراکس تکیه کنید. 

    در واقع استفاده از دستگاه های کپی زیراکس امروزه  بسیار متداول شده است و همه قابلیت هایی که کاربران نیاز دارند را در اختیارآنها قرار می دهد. این شرکت  توانسته است با تهیه و فراهم نمودن پشتیبانی قوی در سرویس دستگاه های فتوکپی و همچنین بهترین سخت افزارها اعتبار و شهرت خود را سالیان زیادی حفظ کند. با مراجعه به سایت ایران کپی می توانید دستگاه های مختلف با برندهای گوناگون و معتبر را با تمام مشخصات مشاهده نمایید. سپس دستگاه مورد نظر خود را با کیفیت و قیمت مناسبی از این سایت خریداری نمایید.

    زیراکس 5635

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:59
    بازدید : 275
    برچسب‌ها :

    با استفاده از دستگاه پلاتر کانن آی پی اف 710 استوک نقشه ها و نمودارهای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت ممکن چاپ کنید. این دستگاه حرفه ای به دلیل قابلیت های بالایی که دارد یک ابزار مورد نیاز برای ادارات ، دفاتر طراحی و مهندسی، چاپخانه ها, لابراتوارهای عکاسی، شرکت های مهندسی و ... می باشد. با پلاتر آی پی اف 710 دیگر نگران چاپ در ابعاد بزرگ نباشید. طرح و نقشه خود را در هر سایزی که می خواهید به چاپ برسانید و از کیفیت بالای آن بهره مند شوید.

    پلاتر و انواع آن

    پیش از آنکه پلاتر کانن آی پی اف 710 استوک معرفی شود باید با تعریف خود پلاتر آشنا شد. پلاتر یا رسام نوعی چاپگر است که از آن برای چاپ طرح های گرافیکی استفاده می شود. با استفاده از پلاتر می توان هر نوع عکس و طرح را در سایزهای بالا چاپ نمود. در واقع پلاتر نوعی دستگاه خروجی است که به کامپیوتر وصل شده و طرح ها و نقشه های موجود در آن را برای کاربردهای مختلف و در ابعاد متنوع چاپ می کند. به دلیل رسم نقطه های منفرد زیاد و نزدیک به هم خروجی پلاتر از گرافیک پیکسلی قابل قبولی برخوردار است.

    پلاترها در انواع مختلفی همچون پلاترهای جوهر افشان، پلاتر قلمی، پلاتر لیزری یا الکترواستاتیک، پلاتر عریض و پلاتر کم عرض در بازار موجود می باشد. تفاوت این پلاترها در نحوه ی عملکرد آنهاست که در اینجا موضوع صحبت ما نمی باشد و به آن نمی پردازیم.

    کاربرد پلاتر چیست؟

    دستگاه های چاپ معمولی نهایتا می توانند تا برگ A3 را چاپ کنند. در حالی که برای کارهای نقشه کشی و یا ساخت تابلو به ابعاد بزرگتری از یک طرح یا نقشه نیاز است. اینجاست که پای پلاتر به میان می آید و کاربرد آن مشخص می شود. پلاتر برای نقشه کشی، معماری، نمودارسازی، ساخت تابلو و بیلبورد یک وسیله ی ضروری به شمارمی رود. رسام یا همان پلاتر نقشه ها، نمودار ها و طرح هایی را که توسط کامپیوتر ساخته و پرداخته شده اند بر روی کاغذ می آورد و کارها را پیش می اندازد. 

    البته در نظر داشته باشید که پلاترها برای چاپ متن مناسب نیستند. زیرا هر کلمه باید به تنهایی ترسیم شود و این امر وقت زیادی طلب می کند.

    پلاتر کانون ای پی اف 710

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:53
    بازدید : 304
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو 5500 از سری جدید دستگاه های آفیشیو به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی تک کاره از طراحی خاصی جهت تکثیر و کپی کاغذ بهره می برد. همچنین از کیفیت و کارایی مناسبی جهت چاپ اسناد برخوردار می باشد. به طوری که یک دستگاه مناسب جهت استفاده در دفاتر فنی و مراکز آموزشی محسوب می‌شود.

    نکات مهم قبل از خرید ریکو آفیشیو 5500

    قبل از خرید دستگاه های کپی از جمله ریکو آفیشیو 5500 بهتر است با نکاتی آشنا شوید تا به راحتی بتوانید یک دستگاه مناسب و ایده آل را انتخاب نمایید. همچنین باید یک دستگاه را براساس نیازهای خود انتخاب و خریداری کنید. از طرفی با توجه به اینکه این مدل دستگاه ها بیشتر به صورت استوک در بازار موجود می باشند بهتر است از طریق مراکز معتبری مانند کپی ایران اقدام به خرید نمایید.

    یکی از نکاتی که در هنگام خرید دستگاه کپی باید مورد توجه کاربران قرار گیرد تونر دستگاه است. در واقع دستگاه های کپی در هر دو نوع جوهر افشان و لیزری از تونر جهت چاپ استفاده می کنند. از اینرو بهتر است از دستگاه هایی که لیزری هستند برای استفاده در مدارس کوچک و محیط های اداری استفاده نمایید.

    زیرا دستگاه های لیزری در صورت استفاده نکردن از آن ها برای مدت زمان طولانی نیازی به تعویض نخواهند داشت. به همین دلیل از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. بهتر است بدانید ریکو آفیشیو 5500 دارای کارتریج تونر می باشد. که کارکرد کارتریج مشکی آن برابر با ۴۵۰۰ است.

    از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه کپی مورد توجه قرار گیرد اندازه و ابعاد دستگاه می باشد. باید در هنگام خرید سعی کنید یک دستگاه متناسب با فضای کاری خود را انتخاب نمایید. از اینرو ریکو آفیشیو 5500 با ابعاد مناسب در عین زیبایی برای محیط های کوچک بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد. این مدل دستگاه قادر است حجم مناسبی از کارهای شما را با کیفیت مناسبی انجام دهد.

    نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت.

    همچنین باید با توجه به محیط کاری خود اقدام به خرید و انتخاب دستگاه های کپی کنید. برای مثال در صورتی که روزانه به حجم بالای کاری نیاز ندارید بهتر است یک دستگاه با کلاس کاری متوسط را انتخاب نمایید. همچنین برای محیط های کاری شلوغ با حجم کاری بالا بهتر است دستگاه هایی را انتخاب کنید که از سرعت کاری بالایی برخوردار هستند.

    لازم به ذکر است که بهترین معیار برای سنجش سرعت یک دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه می باشد. از اینرو ریکو آفیشیو 5500 به دلیل اینکه در هر دقیقه ۵۵ برگ را چاپ می کند  دارای سرعت مناسبی جهت چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید است.

    ریکو آفشیو 5500

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:52
    بازدید : 241
    برچسب‌ها :

    توشیبا 455 یکی از دستگاه های کپی با پیشرفته ترین امکانات می باشد که برای محیط های کاری طراحی شده است. دستگاه‌های فتوکپی برند توشیبا طراحی خاص آرگونومیکی دارند. این دستگاه ها باعث ایجاد فضایی زیبا در محیط کاری می شوند. همین ویژگی سبب شده است دستگاه های کپی توشیبا از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار باشند.

    بهتر است بدانید که از مهم ترین رخدادهای تاریخ بشر اختراع دستگاه چاپ و حروف چاپی مستقل بوده است. زیرا صنعت چاپ از 550 سال پیش در زندگی انسان نقش مهمی را داشته است. دستگاه های چاپ با پیشرفت تکنولوژی دچار یکسری تغییرات شده اند.

    امروزه دستگاه های چاپ قوی و پیشرفته که کارایی بالایی دارند ساخته و به بازار عرضه می شوند. برخی از دستگاه های چاپ قابلیت انجام چندین کار را به صورت همزمان دارند. دستگاه‌های چاپ این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا توسط رابط کاربری ساده بتوانند سخت‌ترین فرآیندهای چاپی را به راحتی انجام دهند.

    دستگاه کپی چیست؟

    می‌توان گفت دستگاه فتوکپی یکی از اساسی‌ترین لوازم در ادارات، مدارس، سازما‌ن‌ها و دانشگاه‌ها محسوب می‌شود. دستگاه کپی دستگاهی می باشد که قابلیت تکثیر تصاویر و محتوای نوشتاری را به صورت دقیق و مشابه نسخه اصلی داشته باشد. دستگاه فتوکپی از دو بخش چاپگر و اسکنر تشکیل شده است.

    همچنین انواع مختلفی از دستگاه‌های کپی در بازار موجود هستند که هر کدام از عملکرد و ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌باشند. از دستگاه کپی برای کپی متون و تصاویر به صورت رنگی و سیاه و سفید استفاده می‌شود. به طوری که این دستگاه در ادارات، شرکت‌ها و حتی منازل کاربرد دارد.

    تفاوت دستگاه فتوکپی دیجیتال با دستگاه آنالوگ

    قبل از آشنایی با ویژگی های توشیبا 455 به معرفی دستگاه های چاپ دیجیتال و دستگاه های آنالوگ قدیمی می پردازیم. دستگاه های فتوکپی و چاپ مانند هر وسیله برقی دیگری به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییرات و تحولات زیادی شده اند. دستگاه های آنالوگ کپی قادر به انجام یک نوع کار می باشند. همچنین این دستگاه ها از سرعت و دقت پایینی برخوردار هستند.

    در مقابل دستگاه های دیجیتال چند کاره می باشند. این بدان معنا است که این دستگاه ها علاوه بر کپی قابلیت اسکن و پرینت را هم دارند. در برخی از این مدل دستگاه ها علاوه بر کپی رنگی قادر به انجام کپی سیاه و سفید هم می باشند. دستگاه های دیحیتال از قابلیت متصل شدن به دستگاه های دیگر برخوردار هستند.

    بنابراین توشیبا 455 یا هر دستگاه کپی دیگری را می توانید به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید و فایل مورد نظر خود را چاپ کنید. دستگاه های دیجیتال برخلاف دستگاه های قدیمی قابلیت برنامه ریزی دارند. بدین صورت است که می توانید برای مدت زمان مشخصی به دستگاه دستور چاپ دهید. در این مدت زمان می توانید به کارهای دیگر خود بپردازید.

    توشیبا 455

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:51
    بازدید : 258
    برچسب‌ها :

    پلاتر hp800 یکی دیگر از پلاتر های شرکت Hwalett Packard می باشد. این پلاتر از سری پلاتر های DesignJet می باشد. به کمک این ماشین های پلات و ترسیم شما می توانید توان تولیدی خود را به حداکثر کیفیت برسانید. استفاده از بهترین سیستم های رمزنگاری رنگ در کوچکترین جزئیات نیز خودنمایی می کنند. همچنین سایز 44 اینچی این پلاتر بزرگترین سفارشات پوستر، پرده محتوایی و... را نیز انجام خواهد داد.

     

    نقش پلاتر ها

    امروزه پرینتر ها و دستگاه های چندکاره اسکن و کپی بخش عمده ای از نیازهای صنایع چاپ و تکثیرات را به خوبی پاسخگو هستند. اما گاهی اوقات کاربری نقشه ها به نحوی هستند که کیفیت پرینت و دقت ماشین اداری که وظیفه چاپ آن ها را بر عهده دارد بسیار مهم است. در این موارد استفاده از یک پلاتر که کار بر روی کاغذ کشیدن یک نقشه و یا پلات را به صورت اختصاصی انجام می دهد توصیه می شود.

     

    پلات ها و نقشه های مهندسی باید توسط یک پلاتر رسم شوند تا مقبولیت داشته باشند. چرا که در یک پلات مهندسی حتی کوچکترین جزئیات نیز اهمیت غیرقابل انکاری دارد. پلاتر HP800 نهایت کیفیت و دقت رسم این پلات ها را برای شما تضمین خواهد کرد.

     

    رنگ های زنده

    سیستم رمزگذاری و تعیین رنگی که در صفحه نمایش کامپیوتر خود مشاهده می کنید بر اساس تداخل فیزیک نوری می باشد. این سیستم نوری ابتدا تعیین می کند که تصاویر با چه رزولوشنی نمایانده شوند. مثلا رزولوشن 300dpi به معنای قرار گرفتن 300 نقطه در هر اینچ می باشد. این سیستم نوری سپس تعیین می کند که به یکی از این نقاط یا پیکسل ها، سه عدد که هر یک به ترتیب بیانگر شدت نور قرمز، سبز و آبی هستند، به چه نسبتی اختصاص یابد.

     

    به این ترتیب صفحه نمایش کامپیوتر شما تصاویر مختلف را با این ساز و کار به صورت رنگی نشان می دهد. اما به منظور بالاتر بردن کیفیت و همچنین به واقعیت نزدیکتر کردن رنگ ها، پلاتر HP800 از مکانیسم دیگری بهره می برد. مکانیسم این پلاتر در این مورد متفاوت و ویژه است که اساس کار آن رنگی می باشد. یعنی به هر نقطه حین چاپ به جای نسبت دادن شدت سه نور، شدت چهار رنگ فیروزه ای، زرد، سیاه و سرخ آبی را نسبت می دهد.

     

    این ساز و کار تعیین رنگ سبب می شود تا خروجی های پرینت رنگی چندین برابر زنده تر به نظر برسند. گردایان های رنگی طبیعی تر، خطوط صاف تر و دامنه رنگی وسیع تر. هر چه از نهایت کیفیت پردازش تصویر انتظار دارید همگی در پلاتر HP800 حاضر می باشند.

    پلاتر hp800

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:43
    بازدید : 233
    برچسب‌ها :

    توشیبا 355 با پیشرفته ترین امکانات برای محیط های کاری طراحی شده است. دستگاه‌های فتوکپی توشیبا از طراحی خاص آرگونومیکی برخوردار هستند. بنابراین این دستگاه‌ ها را می توان به راحتی در فضای کاری قرار داد. همین ویژگی سبب شده است دستگاه های کپی توشیبا از محبوبیت خاصی در بین مشتریان برخوردار باشند.

    یکی از مهم‌ترین رخدادهای تاریخ بشر اختراع دستگاه چاپ و حروف چاپی مستقل بوده است. به طوری که صنعت چاپ از 550 سال پیش در زندگی انسان نقش پررنگی را داشته است. دستگاه های چاپ همانند سایر وسیله های برقی با پیشرفت تکنولوژی دچار یکسری تغییرات شده اند.

    امروزه دستگاه های چاپ قوی تر و پیشرفته تر از گذشته تولید و به بازار عرضه می شوند. برخی از دستگاه های چاپ قابلیت انجام چندین کار را به صورت همزمان دارند. دستگاه‌های چاپ این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا توسط رابط کاربری ساده بتوانند سخت‌ترین فرآیندهای چاپی را به راحتی انجام دهند.

    دستگاه کپی چیست؟

    می‌توان گفت دستگاه فتوکپی یکی از اساسی‌ترین لوازم در ادارات، مدارس، سازما‌ن‌ها و دانشگاه‌ها محسوب می‌شود. دستگاه کپی دستگاهی می باشد که قابلیت تکثیر تصاویر و محتوای نوشتاری را به صورت دقیق و مشابه نسخه اصلی داشته باشد. دستگاه فتوکپی از دو بخش چاپگر و اسکنر تشکیل شده است.

    همچنین انواع مختلفی از دستگاه‌های کپی در بازار موجود هستند که هر کدام از عملکرد و ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌باشند. از دستگاه کپی برای کپی متون و تصاویر به صورت رنگی و سیاه و سفید استفاده می‌شود. به طوری که این دستگاه در ادارات، شرکت‌ها و حتی منازل کاربرد دارد.

    نحوه استفاده عمومی از دستگاه کپی

    ابتدا باید در دستگاه پر بودن سینی کاغذ را چک کنید. همچنین باید اندازه‌ برگه‌ها را در قسمت‌های مختلف سینی کاغذ کش بررسی کنید. برای مثال در قسمت A4 برگه با سایز A5 قرار نداشته باشد. برای این کار یک خط جهت نشان دادن اندازه کاغذ در سینی کاغذ قرار داده شده است.

    در صورتیکه قصد اسکن یک صفحه را داشته باشید کافی است آن را رو به پایین بر روی قسمت اسکنر قرار دهید تا دستگاه از صفحه اسکن بگیرد. اما اگر می‌خواهید از تعداد زیادی از صفحات کپی بگیرید صفحات را رو به بالا بر روی اسکنر قرار دهید.

    لازم به ذکر است که اندازه صفحه‌ای را که می‌خواهید کپی کنید از قسمت تنظیمات وارد دستگاه کنید. همینطور برای پرینت گرفتن هم باید اندازه مورد نظر را به دستگاه بدهید. زیرا دستگاه به صورت پیش فرض برای سایز A4 کار می‌کند.

    همچنین لازم است در قسمت تنظیمات چاپ یک رو یا دو رو را مشخص کنید. در نهایت صفحات کپی یا پرینت گرفته شده وارد سینی خروجی خواهند شد. در اینصورت می‌توانید صفحات کپی یا پرینت شده را از این قسمت بردارید.

    توشیبا 355

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:27
    بازدید : 231
    برچسب‌ها :

    پلاتر hp500ps یک دستگاه چاپ بسیار با کیفیت و پر کاربرد از برند اچ پی است که هزینه مواد مصرفی آن نسبت به برندهای دیگر بسیار پایی تر است. از این دستگاه چاپ می توانید برای چاپ تصاویر، اسناد و یا نقشه های مهندسی مختلف در ابعاد بزرگ استفاده کنید. این دستگاه چاپ را همانند دیگر دستگاه های موجود می توانید به صورت آکبند و یا استوک خریداری کنید. در ادامه شما را در ابتدا با پلاتر و عملکرد آن آشنا کرده و سپس ویژگی های پلاتر hp500ps را به شما معرفی می کنیم.

    پلاتر چیست؟

    پلاتر یک دستگاه چاپ است که برای چاپ در ابعاد بزرگ که دیگر دستگاه های چاپ قادر به انجام آن نیستند، مورد استفاده قرار می گیرد. پلاترها با توجه به نوع کاغذی که استفاده می کنند به دو دسته تقسیم بندی می شوند. در یک مدل از این دستگاه ها کاغذها کاغذهایی ویژه بوده و با یک پوشش الکترواستاتیک قبل از چاپ پوشیده می شوند. اما در مدل دیگر پلاترها از کاغذهای معمولی برای چاپ استفاده می شود.

    پلاتر چگونه کار می کند؟

    اما شیوه کار این دستگاه چاپ چگونه است؟ در صورتی که با عملکرد دیگر دستگاه های چاپ دیجیتال آشنا باشید، به احتمال زیاد پلاتر نیز برایتان چیز پیچیده ای نداشته باشد. پلاتر نیز مانند دیگر دستگاه های دیجیتالی چاپ دارای تعدادی هد است که رنگ ها را روی کاغذ پخش کرده و تصویر چاپ شده را تولید می کنند. در این دستگاه چاپ تصویر دیجیتال اسکن شده در حافظه دستگاه از طریق کامپیوتر به ریز پردازنده منتقل می شود. بعد از این انتقال رنگ های مخصوص و مورد نیاز انتخاب و از طریق مخازن به هد ها فرستاده می شوند.

    در خرید پلاتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

    همانطور که در بالا نیز اشاره شد از مدل های مختلف پلاتر از جمله پلاتر hp500ps برای چاپ در ابعاد بزرگ استفاده می شود. بنابراین قبل از آنکه اقدام به خرید و انتخاب این دستگاه چاپ کنید، حداکثر سطح چاپ دستگاه با سطح چاپ مورد نیازتان را با یکدیگر مقایسه کنید. جالب است بدانید دقت چاپ پلاتر نسبت به دستگاه های چاپ دیگر در ابعاد بزرگ بالاتر بوده و می تواند حساسیت های شما را برای نشان دادن جزئیات مختلف نشان دهد. از پلاتر برای چاپ نقشه های صنعتی و تصاویر استفاده می شود بنابراین اگر نیاز کاری شما چاپ این موارد در ابعاد بزرگ است خرید پلاتر hp500ps یا دیگر مدل های موج.د در بازار می تواند انتخاب مناسبی برای شما به شمار رود.

    انواع پلاتر

    پلاترها را با توجه به ویژگی ها و فاکتورهای خاصی به دسته های مختلف تقسیم بندی می کنند. پلاترها را بر اساس سایز و سطح چاپ به سه دسته پلاترهای عریض، پلاترهای کم عرض و رسام ها تقسیم بندی می کنند. هر کدام از این انواع پلاتر برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، برای مثال از رسام ها برای نقشه های طراحی شده استفاده می شود. از نظر تکنولوژی چاپ نیز پلاترها به سه دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. سه نوع تکنولوژی چاپ روی کاغذ به سه دسته مسطح، غلتکی و مختلط تقسیم بندی می شوند. در دستگاه های اچ پی مکانیزم های خاصی برای تزریق تدریجی جوهر به داخل کارتریج مورد استفاده قرار می گیرد. تزریق تدریجی از طرفی باعث افزایش کیفیت و دوام چاپ شده و از طرف دیگر طول عمر کارتریج و دستگاه های داخلی دیگر را افزایش می دهد. در پلاترها از جمله پلاتر hp500ps یک کارتریج برای رنگ های مشکی استفاده شده و رنگ های اصلی دارای یک هد می باشند. در واقع می توان گفت طول عمر پلاتر نسبت به دیگر دستگاه های چاپ بالاتر بوده و شما می توانید تا سال ها از این دستگاه چاپ در محل کار خود استفاده کنید.

    پلاتر hp 500ps

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:20
    بازدید : 277
    برچسب‌ها :

    ریکو آفیشیو 5002 از سری جدید دستگاه های آفیشیو به شمار می آید. این مدل دستگاه کپی از طراحی خاصی جهت تکثیر و کپی کاغذ بهره می برد. این مدل دستگاه کپی در سال ۱۳۹۴ توسط شرکت معتبر و با سابقه ریکو تولید و به بازار عرضه شده است. همچنین این مدل دستگاه کپی از نظر امکانات و کارایی بسیار پیشرفته می باشد.  به گونه‌ایی که دارای کاربرد بسیار زیادی در امور شخصی و دفتری است. همچنین یک دستگاه مناسب برای استفاده در ادارات و شرکت‌ها محسوب می‌شود.

     

    آیا خرید دستگاه های استوک برای کاربران به صرفه تر است؟

    با توجه به اینکه امروزه دستگاه های آکبند و نو از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشد بیشتر کاربران به خرید دستگاه های استوک تمایل پیدا کرده اند. اما باید دقت کرد که نباید کیفیت را قربانی قیمت کرد و از هر مرکزی اقدام به خرید دستگاه های استوک نمود. دستگاه های استوک خریداری شده از مراکز معتبر از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در واقع این مدل دستگاه های کپی در اروپا و کشورهای پیشرفته تنها به مدت ۵ سال مورد استفاده قرار گرفته اند و بعد از گذشت این زمان به مشتری های  کشورهای دیگر فروخته می شوند.

     

    خرید دستگاه های استوک یا کارکرده با برند مرغوب یک انتخاب بهتر نسبت به خرید دستگاه های نو اما با کیفیت پایین است. از دیگر مزایای مهم و قابل توجه خرید دستگاه های استوک این است که بیشتر این نوع دستگاه ها دارای شناسنامه و کارت گارانتی می باشند، از اینرو متقاضیان بعد از خرید مطمئن خواهند شد که در صورت بروز مشکل می توانند آن را به راحتی برطرف نمایند.

     

    به جرات می توان گفت یکی از مزایای خرید دستگاه های استوک صرفه جویی در هزینه ها می باشد. به طوری که دستگاه های استوک مانند ریکو آفیشیو 5002 با قیمت پایین تری بین ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزان تر فروخته می شوند. همچنین با خرید دستگاه های استوک به راحتی می توانید از کیفیت بالای برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی بهرمند شوید.

     

    خرید دستگاه های استوک یا کارکرده با برند مرغوب یک انتخاب بهتر نسبت به خرید دستگاه های نو اما با کیفیت پایین است. از دیگر مزایای مهم و قابل توجه خرید دستگاه های استوک این است بیشتر این نوع دستگاه ها دارای شناسنامه و کارت گارانتی می باشند، از اینرو متقاضیان بعد از خرید مطمئن خواهند شد که در صورت بروز مشکل می توانند آن را به راحتی برطرف نمایند.

    ریکو آفیشیو 5002

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:16
    بازدید : 277
    برچسب‌ها :

    کانون 2204 یک دستگاه کپی چند منظوره است که در ادارات مختلف، مراکز چاپ و نشر و مدارس کاربرد دارد. این دستگاه کپی از تکنولوژی لیزری استفاده می کند. همچنین این دستگاه یک انتخاب بسیار مناسب و ایده آل برای چاپ اسناد مختلف به شمار می رود. با استفاده از این مدل دستگاه کپی می توانید کاغذهای مختلف با سایز و اندازه های مختلف را در دستگاه قرار داده و فایل های مختلف را روی آن چاپ کنید.

     

    تفاوت دستگاه فتوکپی دیجیتال با دستگاه آنالوگ

    قبل از آشنایی با ویژگی های کانون 2204 به معرفی دستگاه های چاپ دیجیتال و دستگاه های آنالوگ قدیمی می پردازیم. دستگاه های فتوکپی و چاپ مانند هر وسیله برقی دیگری به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییرات و تحولات زیادی شده اند. دستگاه های آنالوگ کپی قادر به انجام یک نوع کار می باشند. همچنین این دستگاه ها از سرعت و دقت پایینی برخوردار هستند.

     

    در مقابل دستگاه های دیجیتال چند کاره می باشند. این بدان معنا است که این دستگاه ها علاوه بر کپی قابلیت اسکن و پرینت را هم دارند. در برخی از این مدل دستگاه ها علاوه بر کپی رنگی قادر به انجام کپی سیاه و سفید هم می باشند. دستگاه های دیحیتال از قابلیت متصل شدن به دستگاه های دیگر برخوردار هستند.

     

    بنابراین کانون 2204 یا هر دستگاه کپی دیگری را می توانید به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید و فایل مورد نظر خود را چاپ کنید. دستگاه های دیجیتال برخلاف دستگاه های قدیمی قابلیت برنامه ریزی دارند. بدین صورت است که می توانید برای مدت زمان مشخصی به دستگاه دستور چاپ دهید. در این مدت زمان می توانید به کارهای دیگر خود بپردازید.

     

    بهتر است بدانید که دستگاه های دیجیتال مانند دستگاه های آنالوگ از نور و الکتریسته برای چاپ استفاده می کنند. بدین صورت است که دستگاه نسخه اصلی خود را اسکن کرده و آن را در حافظه قرار می دهد سپس آن را به عنوان نسخه های کپی شده بر روی برگه های دیگر چاپ می کند.

     

    برخلاف دستگاه های آنالوگ دستگاه های دیجیتال از قابلیت بزرگنمایی برخوردار هستند. با دستگاه های دیجیتال می توانید بخشی از نسخه اصلی را که مدنظر دارید کوچک یا بزرگ کنید. همچنین دستگاه های دیجیتال از دو روش جوهر افشان و لیزری برای چاپ استفاده می کنند. برای مثال دستگاه کانون 2204 از روش لیزری بهره برده است.

     

    استفاده از این روش ها هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. لازم به ذکر است که دستگاه های جوهر افشان بیشتر مناسب آتلیه و چاپ تصاویر هستند. در مقابل دستگاه های لیزری برای ادارات و مراکز چاپ و نشر از عملکرد و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

     

    بنابراین خرید دستگاه دیجیتال چند منظوره کانون 2204 از لحاظ اقتصادی به صرفه است. زیرا بدون شک خرید چند دستگاه جداگانه هزینه بیشتری نسبت به دستگاه چند منظوره خواهد داشت. از طرفی افرادی که از فضای کافی در محیط اداری یا منزل خود برخوردار نیستند بهتر است دستگاه چند منظوره را خریداری کنند.

    کانون 2204

    کپی ایران
    پنجشنبه 13 تير 1398 - 14:14
    بازدید : 265
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 217
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه